UTMANAD ~ Challenged


UTMANAD av Pernilla och Hanna!
Challenged by Pernilla and Hanna!


 
         Pernilla               Hanna



Tre saker som skrämmer mig:
Three things that scares me:
  • Kärlek   Love
  • Sjukdomar   illnes
  • Döden   Death

Tre personer som får mig att skratta:

Three persons that makes me laugh:
Bara för att ja väljer 3 betyder ej att du som ej står med inte får mig att skratta.


Finns ju många fler av er skrattretande själar som ja bara älskar!




Tre saker jag älskar:

Three things i love:

  • Tillit, Omtänksamhet     Faith, Consideration
  • Musiken/Sjunga           Music/Singing
  • Min familj!  och mina vänner..     My family! and my friends


Tre saker jag hatar:

Three things i hate:

  • Falskhet        Falsity
  • Utnyttjande   Taking advantage of
  • Ensamhet     Loneliness


Tre saker jag inte förstår:
Three things i don't understand:

Jag förstår mig på det mesta haha..men inte hur folk tänker och resonerar..
  •  Politik ?    Politics
  •  Svensk Radio ?    Swedish Radio
  •  Självupptagna personer ?    Egotistical people


Tre saker som finns på mitt skrivbord:

Three things at my desk:

  • Dator       Computer
  • Penna     Pen
  • Papper    Paper


Tre saker jag gör just nu:

Three things i'm doing right now:

  • Dricker massa C-vitaminer för att shocka min kropp från förkylning HAHA      Drinking C-Vitamines
  • Bloggar     Blogging
  • Tänker.. haha     Thinking haha


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Three things i wanna do before i die:

  • Lyckas!     Succeed!
  • Hjälpa människor i nöd!     Help people in need!
  • Leva ett Kärleksrikt liv..     To live a loveful life..

  

Tre saker jag kan göra, fast bara om ja vill..;)

Three things i can do, but only if i want to..;)

  • Entertaina :P    Entertaining :P
  • Pussas ;)       Kissing ;)
  • Uppskatta mina vänner =)    Appreciate my friends =)


Tre saker jag tycker du ska lyssna på:

Three things i think you should listen to:

  • Ditt hjärta!     Your heart!
  • Dina vänner som vill dig väl.    Your friends.
  • Sandra Gee & Baby Alice :P     Sandra Gee & Baby Alice :P
 



Tre saker jag skulle vilja lära mig:

Three things i want to learn:

  • Ta hand om mig själv bättre..     Taking care of myself better
  • Bättre engelska igen.. hehe        Being better at english
  • Slappna av i tankarna                   Relax in my mind


Tre favorit rätter:

Three favourite dishes:

  • Pepparstek med Pepparsås!    Peppersteak with peppersauce
  • SALSA SÅS!                                   SALSASAUCE!
  • MAT!!! (Gärna starkt)                    FOOD!!! (i like it hot)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0