Glenn Hysén

Glenn Hysén



Glenn Hysén är ju en av herrarna som medverkade i min Fotbolls EM-låt 2008


Klicka för att se bilden större

Glenn är ju "medlem" i en s.k sms grupp, tillsammans med en hel del vänner.
Den här sms gruppen går alltså ut på att skicka roliga sms till varandra.
Jag är en av dom..

Och jag kan lova att det är inte 1 sms i veckan..
Inte heller 1 sms om dagen..
Utan det är mellan 1 - 10 sms om dagen HAHA




Så jag tänkte dela med mig lite av några roliga sms jag fått från honom :P

¤ En karl gick till läkaren och klagade över för tidig utlösning.
Läkarens råd:
-När du närmar dig utlösning, försök att skrämma dig själv.
Han köpte en startpistol.
kom hem och satte igång med en 69:a med hans fru.
Då utlösningen närmade sig, brände han av pistolen.
Nästa dag gick han till läkaren.
-Hur gick det frågade läkaren?
-Åt helvete! Frugan bet av 5 cm av kuken, sket mig i ansiktet och
grannen kom ut ur klädskåpet med händerna i vädret.



På bilden: Glenn Hysén, Jag, Ralf Edström


¤ Två dvärgar var på krogen och träffade där varsin tjej som de till slut fick med sig till respektive hotellrum.
Samtidigt som den ena dvärgen hörde sin vän vägg i vägg utropa "Nu kommer jag, Nu kommer jag"
så kämpade han själv med att få upp sitt stånd.
Det var kört.
Han fick inte upp den.
Detta fortsatte hela natten i takt med kompisens "Nu kommer jag, Nu kommer jag".
Dagen efter träffades de båda dvärg kompisarna och den förste berättade:
-Fan va pinsamt, jag fick inte upp den på hela natten.
-Tyckte du det var pinsamt? sa den andra dvärgkompisen.
-Jag kämpade hela natten med att komma upp i sängen!

HAHAHAHHAHA




¤ 3 sexförbrytare satt och väntade på bödeln, för dem skulle få sina kukar borttagna som straff.
Den första mannen gick in till bödeln..
Ut till dom andra hördes ett långt utdraget aaaajjj!
Sedan gick nummer två in.. det hördes ett kort aj.
När den tredje gick in, frågade han bödeln hur han gick tillväga,
eftersom den första skrek ett långt aj och den andra ett kort aj?
-Jo, svarade bödeln, Jag går efter deras yrken.
Den första som var inne, han var snickare, så jag sågade av hans.
Den andra som var inne var frisör, så jag klippte av hans med en sax.
Den tredje började skratta hysteriskt.
Bödeln undrade vad det var som var så kul?
-Jo, sa den tredje, Jag är glassförsäljare, så min får du suga av!!




¤ En dam skulle köpa en 30 cm falukorv i charken.
Expediten frågade om den skulle skivas?
Då drog damen upp kjolen och frågade..
Ser det här ut som någon djävla cd växlare??


 


¤ Frun låg och knullade med en dvärg när mannen kom hem och överraskade dem.
-Va fan, skulle inte du sluta upp med att vara otrogen?
Frun: -Men du ser väl för fan att jag håller på att trappa ner!




¤ En dansk, en norsk och en svensk blev ifångatagna av kannibaler på en ö.
Istället för att bli uppätna frågade norsken ifall det var något dem kunde göra för att bli fria?
Kannibalen svarar;
Gå in i djungeln och hämta 100 frukter av samma sort.
Dem går in i djungeln.
Efter en timma kommer svensken tillbaka med 100 vindruvor.
Då säger kannibalen;
Om du undviker att göra ett ljud under tiden som jag stoppar in vindruvorna i röv hålet på dig,
så är du en fri man, annars äter vi upp dig!
Så sätter kannibalen igång.
1, 2, 3... 47, 48... 69... 96, 97, 98, 99...
Då utbrister svensken i skratt.
Kannibalen frågar förvånad;
Varför skrattar du när du bara har 1 vindruva kvar?
Då svarar svensken;
Dansk djäveln kommer med kokosnötter...!

HAHAHA



Hoppas ni fick er ett gott skratt nu ;)


Kommentarer
Postat av: Jocke Alström

De var riktigt riktigt bra sandra!!

2008-11-26 @ 16:51:31
Postat av: Pernilla Pramberg

HAHAHAHAHAHAHAHAHA



SJUKT STÖRD E DU! Fast på ett bra sätt..=)

2008-11-26 @ 20:37:43
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/
Postat av: Lerojah

Det är livlig fantasi på Mr Glenn:=)

2008-11-26 @ 22:13:06
Postat av: Pernilla Pramberg

Nu kräver ja uppdatering! =) hehe

2008-11-27 @ 21:48:13
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/
Postat av: Johan

Men vad har norrmannen med historien att göra?

2009-01-27 @ 14:36:57
Postat av: Wendesten

Gud va fin du är !^^

2009-01-28 @ 23:57:11
URL: http://wendesten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0