Sorry..

Tja!

Sorry för att jag inte skrivit något på ett tag..
men jag håller på att fixa iordning en ny blog..

1. För det första så har jag knappt kunnat logga in på den här bloggen på 2 dygn..
2. För det andra så är det för att jag fixar med min nya blogg.

Jag har alltså redan en ny blogg.. men den är hur krånglig som helst!
Inte att skriva in nya inlägg och allt sådant.. det är lätt.. men lite annat jag vill ha med på sidan.. m.m..

Jag vet inte om det är jag eller datorn eller den sidan som är cp och krånglig.. hahaha
Men när jag fixar till sidan och förhandsgranskar så ser den ut som jag vill att den ska se ut.. sen sparar jag allt.. men ändå när man går in på bloggen som en vanlig besökare, så ser den inte alls ut som den ska?!?!?!


Jag blir så sjukt irriterad!!


Hoppas ni har tålamod*

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Chantal

hej sandra.



kul att du läste min blogg & lämnade spår efter dig:) antar att Pernilla skickade dit dig;)



ney vi kunde inte anmäla honom, vi va för unga och det va ord mot ord tyvärr:( men jag hoppas han lider än idag..



ps: din blogg va roligare än min, jag få ta och snoka lite oftare:) mycket fina bilder på dig och ser att det går BRA för dig:) UNDERBART** många kramar Chantal

2008-12-02 @ 23:35:25
URL: http://metrobloggen.se/carisma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0