Tidsfördriv..


Tidsfördriv

VEM
Vem är i rummet med dig? - Ingen
Vem fick du sms av senast? - Klas (min bror)
Vem pratade du senast i telefon med? - Schteeeken                                        
Vems hus var du senast i? - Schteeekens (lägenhet)
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? - Emma (min syster)
Vem önskar du att du var med nu? - ..Någon som tycker om mig..


VAR
Var är din telefon? - båda 2 ligger brevid på bordet
Var är din mamma? - Hemma och sover
Var sover du? - Hemma hos Schteeeken i hennes Soffa..
Var fick du tag på tröjan du har på dig? - I Schteeeken's garderob (t-shirt att sova i)
Vart åkte du senast bil? - Från studion till Schteeeken
Var i ditt rum är du? - Jag är hemma hos Schteeeken i hennes soffa

VAD
Vad åt du senast? - Buffé i studion (rester från evenemanget)
Vad drack du senast? - En kopp te (Jordgubbs smak) :P
Vad är det för färg på dina byxor? - Ljusblå (Schteeeken's pyjamas byxor)
Vad är den närmaste saken som är blå? - Pyjamas byxorna haha
Vad har du på fötterna? - inget, är barfota :)
Vad är din favoritfärg? - *Rosa* såklart!
Vad är din favorithemsida? - Babyalice.se
Vad hör du just nu? - Schteeeken's pojkvän som snarkar i rummet brevid.. haha


NÄR
När var senaste gången du tände ett ljus? - Idag..
När träffade du din pappa senast? - Vet inte.. var ett tag sen.. Men ska träffa han i helgen! =)
När duschade du senast? - Igårkväll efter träningen
När drack du alkohol senast? - I lördags på "Magaluf Reunion Kryssningen" (eller i söndags, då jag slutade dricka kl 05:00 på söndags morgonen..)

HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än tre minuter? - Ja
Sovit i någon annans säng? - Ja
Hånglat på en bio? - Nej tror inte det..
Hånglat i skogen? - Ja
Sovit naken? - Ja
Kört över hastighetsgränsen? - Ja haha
Målat om ditt rum? - Nej..
Haft känslor för någon som inte känt det samma? - Ja tyvärr.. =(
Sovit i en säng med någon av samma kön? - Ja
Sett någon dö? - Nej
Varit på ett plan? - Ja
Sovit till tre? - JAA hahahaha
Älskar eller saknar du någon just nu? - Ja, jag saknar min storebror *Jonas* framförallt..!! =(  *R.I.P - 17.02.06*


Kommentarer
Postat av: Frida

haha, så det är inte bara jag som inte kan sova om nätterna:)

2008-11-20 @ 06:20:34
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: anki

hejsan!

hoppas att du får en bra dag!

2008-11-20 @ 10:09:20
URL: http://ankiblom.blogg.se/
Postat av: marielle fransina

svar;

jo, lite kort var det nog, haha. men jag var så väldigt trött och orkade inte skriva mer än det, haha. :D

2008-11-20 @ 12:42:31
URL: http://fransina.blogg.se/
Postat av: Dilek Isabelle

hehe kul läsnung

2008-11-21 @ 09:12:34
URL: http://izmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0